dag 7

Då var vi inne på sjunde dagen. Hur går det för er? Det går okej för mig men jag är så hungrig hela tiden och sugen. Har hållit mig ifrån godis idag som var min deal och lyckades välja endast det fika jag verkligen gillar på dagens dopfika. Dock sitter jag nu och mumsar i mig lite onyttigare kvällsfika. Det går man andra ord inte alls så bra som jag hoppades i morse att det skulle. Också har jag haft en total vilodag idag. Något jag tror min kropp är glad för i och för sig men jag kan inte låta bli att sura över att inte hunnit klämma in träningen. 
 
Imorn är det måndag igen. Morgondagens plan är att äta en bra frukost och sedan fortsätta med bra mat resten av dagens om håller blodsockret på en jämn nivå. Frukost får nog bli omelätt eller gröt. Beroende på vad jag tänk träna. Till kvällen unnar jag mig en proteinbaserad fika framför en bra film hoppas jag.  Hur ser era planer ut för imorgon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopwaiting.blogg.se

Stop waiting for things to happen. Go out and make them happen.

RSS 2.0