dag 2

Så fort man säger att något är förbjudet skapar det såklart ett sug. Så ja jag var sugen igår. Mitt trick är att hela tiden ha något att göra eller att se till att lägga ett mål mat ofta. Igår avslutade jag dagen med kladdkaka. Japp, kalddkaka med hallon och turkisk yoghurt. Aha, hon fikar tänker ni. Japp. Men såklart sockerfritt. Kladdkaka gjord på caseinpulver, ägg och kakao bland annat. Jätte bra kvällsmål eftersom caseinet är ett långsamt protein. Vilket gör att dina musköer får energi natten lång. Med facit i hand gick gårdagen bra! Nyhetens behag för jag väntar mig dagar som är katastrof jobbiga då jag är en riktig slav under godis. 
 
Idag dag 2. efter idag är 10 procent gjort. Min plan idag är att inte äta några snabba kolhydrater till huvudmålen eftersom det skapar ett större sug. Däremot ska jag se till att bli riktigt mätt så att energin är på topp. 
 
JAhapp, godmorgon och nu kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stopwaiting.blogg.se

Stop waiting for things to happen. Go out and make them happen.

RSS 2.0